ΠΩΣ ΔΙΔΑΣΚΩ ΟΛΙΣΤΙΚΑ ΠΙΑΝΟ

Στο ολιστικό μου μοντέλο διδασκαλίας πιάνου χρησιμοποιώ στο έπακρο τα φυσικά χαρίσματα του παιδιού μέσω ενός επαναστατικού, μοναδικού και καινοτόμου προγράμματος ολιστικής αιδαγωγικής που κάνει τη μελέτη του πιάνου μια άκρως απορροφητική, ευχάριστη, διασκεδαστική, συναρπαστική και δημιουργική εμπειρία μάθησης.

Το Ολιστικό μου μοντέλο στηρίζεται στη δράση και στην άμεση συμμετοχή και συμβολή δασκάλου και μαθητών. Δεν διδάσκω τους μαθητές μου έτοιμη γνώση, αλλά τους δείχνω τον τρόπο που αποκτιέται η γνώση και πως να ασκήσουν τις ικανότητες που θα τους οδηγούν στην κατάκτηση της γνώσης και της αλήθειας.

Η διδασκαλία μου είναι μαθητο-κεντρική, κοινωνιο-κεντρική και βιωματική Οι μαθητές αντιμετωπίζονται ως ενεργοί συντελεστές, υπεύθυνοι για τη μάθησή τους και ο ρόλος μου σαν εκπαιδευτικός είναι περισσότερο καθοδηγητικός-συμβουλευτικός

Εγώ και οι μαθητές μου είμαστε συνεργάτες, συνοδοιπόροι και μαθητευόμενοι. Αντλούμε εμπειρία ο ένας από τον άλλο, αλληλοεπιδρούμε, μοιραζόμαστε εμπειρία και γνώσεις και αξιολογούμε μαζί τι «τρέχει» καλά και τι όχι και κρατάμε τις καλές και λειτουργικές πρακτικές.

Εγώ και οι μαθητές μου βιώνουμε τη συστημική αλληλεξάρτησή μας, και παράγουμε υλικό για επεξεργασία αυτοβελτίωσης. Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική διαδικασία, μαθαίνουμε πως είμαστε όλοι ξεχωριστοί, παιδιά και δάσκαλος, αλλά είμαστε μέρος του όλου και εργαζόμαστε για αυτό.

Ότι ισχύει για τους μαθητές μου ισχύει και για εμένα και το αντίθετο. Παίζουμε καθημερινά με τους ρόλους μας σε ένα πρόγραμμα μαθητείας. Βοηθάμε ο ένας τον άλλο, κουβεντιάζουμε, επιλέγουμε από κοινού τι θα μάθουμε σήμερα, ποιά κομμάτια θα παίξουμε, σε ποιές ομάδες θα χωριστούμε, ποιοι θα βοηθήσουν ποιούς, ποιοί θα συνεργαστούν με ποιούς, ποιοί είναι πιο χρήσιμοι και σε ποιό κομμάτι του μαθήματος, κλπ.

Leave a Reply

