ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΡΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΝ

Οι δάσκαλοι οργάνων πρέπει να προσαρμόσουν τις μεθόδους τους ανάλογα με τις «ατομικές» τεχνικές, δυνατότητες και ιδιαιτερότητες των μαθητών τους.

Ο καθένας έχει μια ξεχωριστή φυσιολογία, ιδιοσυγκρασία, προσωπικότητα, ρυθμό, και ως δάσκαλος, είναι σημαντικό να προσαρμόσετε τη μέθοδος σας για κάθε ένα από τους μαθητές σας ξεχωριστά.

Φυσικά, αν υπάρχουν τεχνικά προβλήματα, η τεχνική του μαθητή πρέπει να αλλάξει, να βελτιωθεί, αλλά αν το άτομο έχει τη δυνατότητα να παίξει με το δικό του τρόπο του, και αυτό λειτουργεί, δεν υπάρχει κανένας λόγος να επέμβετε για να το αλλάξετε, απλά να το παρακολουθείτε συνεχώς και να το αφήσετε να αναπτυχθεί.

Είναι ανόητο να προσπαθήσω να διδάξω ένα μαθητή να το κάνει όπως εγώ, γιατί απλούστατα δεν είναι εγώ! Δεν πρέπει να πιέζουμε ούτε να προωθούμε στους άλλους τεχνικές που ‘πιάνουν’ σε μας. Δε θα εφάρμοζα ποτέ σε κάποιον τεχνικές και ιδιοσυγκρασίες που είναι ξένες προς αυτόν.

Αυτό είναι κάτι που το έκαναν κάποιοι παλιοί ‘τεμπέληδες’ δάσκαλοι που διδάχτηκαν πέντε πράγματα από τους δασκάλους τους, δεν τα εξέλιξαν ποτέ, και όλη τους τη ζωή τα διδάσκουν αυτούσια στους μαθητές τους με καταστρεπτικά φυσικά αποτελέσματα.

Φυσικά δε διαφωνώ να συνυπάρχει μια γενική και σταθερή μέθοδος αλλά μετά από πέντε χρόνια αν βλέπετε ότι οι μαθητές σας είναι στάσιμοι και δεν έχουν αλματώδη ανάπτυξη θα πρέπει να αλλάξετε ριζικά τη διδασκαλία σας γιατί προφανώς δεν λειτουργεί.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s