ΤΑ 10 ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ

ΤΑ 10 ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ
Της Lisa Phillips

1. Δημιουργικότητα – Θα είναι σε θέση να σκεφτεί και να προσεγγίσει τα καθήκοντα του από διαφορετικές οπτικές γωνίες και να σκεφτεί «έξω από τα βιβλία». Σε ένα πρόγραμμα τεχνών, το παιδί σας θα απαγγείλει ένα μονόλογο σε 6 διαφορετικούς τρόπους, θα δημιουργήσει μια ζωγραφική που αντιπροσωπεύει μια μνήμη, ή θα συνθέσει μια μελωδία ή ένα νέο ρυθμό. Αν τα παιδιά έχουν εξασκηθεί να σκέφτεται δημιουργικά, θα έρθει φυσικά το μέλλον της σταδιοδρομίας τους.

2. Εμπιστοσύνη – Οι δεξιότητες που αναπτύσσονται μέσα από τις τέχνες, όχι μόνο το εκπαιδεύσει πώς να παραδώσει πειστικά ένα μήνυμα, αλλά και να αναπτύξει την αυτοπεποίθηση που χρειάζεται για να αναλάβει οποιαδήποτε καθήκοντα. Η τέχνη επιτρέπει στα παιδιά να κάνουν λάθη και να μάθουν από την πρόβα τους. Αυτή η διαδικασία τους δίνει την αυτοπεποίθηση να εκτελέσουν μπροστά σε μεγάλα ακροατήρια.

3. Επίλυση προβλημάτων – Οι Καλλιτεχνικές δημιουργίες γεννήθηκαν μέσα από την επίλυση των προβλημάτων. Χωρίς καν να το συνειδητοποιούμε τα παιδιά που συμμετέχουν στις τέχνες είναι σταθερά υπό αμφισβήτηση για την επίλυση προβλημάτων. Όλη αυτή η πρακτική επίλυση προβλημάτων αναπτύσσει τις δεξιότητες των παιδιών στη λογική και κατανόηση. Αυτό θα βοηθήσει να αναπτύξουν σημαντικές δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων απαραίτητες για την επιτυχία σε οποιαδήποτε καριέρα.

4. Η επιμονή – Όταν ένα παιδί παίζει ένα κομμάτι Μπάχ για πρώτη φορά, γνωρίζει ότι είναι πρώιμο και δύσκολο. Ωστόσο, όταν στην πορεία μαθαίνει τις δεξιότητες και τις τεχνικές που παιτούνται και δεν τα παρατάει, ξέρει ότι η ώρα που θα παίξει το πρώτο του κοντσέρτο είναι πολύ πιο κοντά. Σε ένα όλο και πιο ανταγωνιστικό κόσμο, όπου οι άνθρωποι καλούνται να αναπτύσσουν συνεχώς νέες δεξιότητες, η επιμονή είναι απαραίτητη για την επίτευξη της επιτυχίας.

5. Συγκέντρωση – Η δυνατότητα να επικεντρωθεί είναι μια βασική δεξιότητα που αναπτύχθηκε μέσω της συνολική εργασίας. Κρατώντας μια ισορροπία μεταξύ ακρόασης και συμβολής σταδιακά το παιδί φτάνει στη συγκέντρωση και στην εστίαση. Αυτό απαιτεί κάθε συμμετέχοντας να σκεφτεί όχι μόνο για το ρόλο του, αλλά το πώς ο ρόλος του συμβάλλει στη συνολική μεγάλη εικόνα του της δημιουργίας. Αυτό το βοηθά να συγκεντρωθεί και να επικεντρωθεί σε όλες τις πτυχές της ζωής του.
6. Μη λεκτική επικοινωνία – Μέσα από τις εμπειρίες στη μουσική, στο θέατρο και το χορό, τα παιδιά μαθαίνουν την κατανομή και τους μηχανισμούς της γλώσσας του σώματος. Βιώνουν διαφορετικούς τρόπους μετακίνησης και πώς αυτές οι κινήσεις επικοινωνούν διαφορετικά συναισθήματα. Στη συνέχεια προπονούνται στις δεξιότητες και επιδόσεις για να απεικονίζουν τον χαρακτήρα τους αποτελεσματικά στο κοινό.

7. Λήψη εποικοδομητικής κριτικής – Η εποικοδομητική ανατροφοδότηση για μια παράσταση ή οποιοδήποτε έργο τέχνης είναι ένα αναπόσπαστο μέρος της κάθε διδασκαλίας τεχνών. Τα παιδιά μαθαίνουν ότι η ανατροφοδότηση είναι μέρος της μάθησης και δεν είναι κάτι που πρέπει να ενοχλούνται ή να παίρνουν προσωπικά. Είναι κάτι χρήσιμο. Ο στόχος είναι η βελτίωση των δεξιοτήτων και της αξιολόγησης που έχει ενσωματωθεί σε κάθε βήμα της διαδικασίας. Κάθε πειθαρχία στις τέχνες έχει κατασκευαστεί με παραμέτρους για να διασφαλιστεί ότι η κριτική είναι μια πολύτιμη εμπειρία και συμβάλλει σημαντικά στην επιτυχία του τελικού αποτελέσματος.

8. Συνεργασία – Οι περισσότερες ειδικότητες στις τέχνες έχουν συλλογικό χαρακτήρα. Μέσα από τις τέχνες, τα παιδιά εργάζονται μαζί, μαθαίνουν μαζί, μοιράζονται την ευθύνη μαζί, συμβιβάζονται με άλλους για την επίτευξη ενός κοινού στόχου. Μέσα από αυτές τις εμπειρίες των παιδιών θα αποκτήσουν εμπιστοσύνη και θα μάθουν ότι οι συνεισφορές τους έχουν μεγάλη αξία και ρόλο.

9. Αφοσίωση – Όταν τα παιδιά ασκούνται για να καταλήξουν σε ένα τελικό αποτέλεσμα ή απόδοση, μαθαίνουν να συνδέουν την αφοσίωση με ένα αίσθημα ολοκλήρωσης. Ασκούν την ανάπτυξη σωστών συνηθειών εργασίας, είναι στην ώρα τους για πρόβες και παραστάσεις, εκτιμούν τις συνεισφορές των άλλων, και τη θέση τους στην προσπάθεια για την επιτυχία του τελικού αποτελέσματος. Στις τέχνες η ανταμοιβή για την αφοσίωση είναι η θερμή αποδοχή και το χειροκρότημα ενός ακροατηρίου που κάνει όλες τις προσπάθειές σας να αξίζουν τον κόπο.

10. Συνειδητοποίηση- Όταν τα παιδιά εξασκούνται με άλλους ή δουλεύουν συνεργατικά συνηθίζουν στην ιδέα ότι οι ενέργειές τους επηρεάζουν άλλους ανθρώπους. Μέσω των τεχνών, τα παιδιά μαθαίνουν επίσης ότι είναι σημαντικό να παραδεχτούν ότι έκαναν λάθος και να αναλάβουν την ευθύνη για αυτό. Επειδή τα λάθη είναι ένα φυσιολογικό μέρος της διαδικασίας της μάθησης στις τέχνες, τα παιδιά αρχίζουν εξοικειώνονται με τα λάθη, τα αναγνωρίζουν, μαθαίνουν από αυτά και προχωρούν.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s