ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ-ΟΡΑΜΑ-ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Αυτό που με διαφοροποιεί από οποιαδήποτε άλλο εκπαιδευτικό μουσικής είναι ότι 24 ώρες το 24 ωρο ονειρεύομαι, οραματίζομαι, σκέφτομαι, σχεδιάζω, εφαρμόζω, αναθεωρώ, βελτιώνω και δοκιμάζω πως θα μεταδώσω πιο τέλεια την αγάπη, το φώς, το όνειρο, το όραμα και τη μουσική δημιουργία στα παιδιά, και πως θα μεταμορφώσω κυριολεκτικά τη ζωή τους.

Κάθε άνθρωπος είναι γεννημένος και προορισμένος για κάτι, έτσι και εμένα η ζωή μου είναι συνυφασμένη με το να διδάσκω μουσική σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες.
Θεωρώ τον εαυτό μου ευλογημένο που ο Θεός μου επέτρεψε να ασκώ το λειτούργημα για το οποίο γεννήθηκα.

Η μουσική είναι για όλους και για οποιαδήποτε ηλικία. Κάθε μαθητής είναι μια διαφορετική προσωπικότητα με διαφορετικό στυλ μάθησης, διαφορετικά χαρίσματα, διαφορετικές δεξιότητες, διαφορετικά συμφέροντα, διαφορετικούς στόχους και διαφορετικές προκλήσεις.

Ο βασικός μου στόχος είναι πρωτίστως να μεταδώσω στους μαθητές μου την αγάπη, το πάθος, το ‘μικρόβιο’ και την ‘εμμονή’ με τη μουσική δημιουργία, και μετά να τους διδάξω πώς να παίζουν πιάνο.

Η δουλειά μου είναι να εμπνεύσω, να εμφυσήσω, να παρακινήσω, και να προκαλέσω τους μαθητές μου, ώστε να ξεπεράσουν τα προσωπικά τους όρια και να αγγίξουν τον καλύτερο εαυτό τους.

Δουλεύω σε καθημερινή βάση, προκειμένου να εξασκήσω τις φυσικές νοητικές πνευματικές κοινωνικές και συναισθηματικές τους δεξιότητες, να διευρύνω τις γνώσεις τους και να τις ενσωματώσω στον τρόπο ζωής τους.

Τους κάνω μέτοχους στην τέχνη, ενεργούς και δραστήριους, με ομαδικό πνεύμα προκειμένου όλες οι μουσικές γνώσεις που θα αποκτήσουν στη συνέχεια να τις μεταδώσουν στους γύρω τους εμπλουτισμένες με τις δικές τους εμπειρίες ζωής

Η διδασκαλία μου είναι μαθητο-κεντρική, κοινωνιο-κεντρική, ομαδο-συνεργατική, αλληλο-διδακτική, διερευνητική και βιωματική και επικεντρώνεται στην επικοινωνία, τη δημιουργία, την έκφρασ, ητην προοπτική, τη δυνατότητα, τη δεκτικότητα, την ενθάρρυνση, την ανάπτυξη, την εξέλιξη, τη συγκίνηση, την αισθητική, την ηθική, την αγωγή, την παιδεία και τον πολιτισμό.

Προωθώ την αλληλεπίδραση, τη συνεργασία, τη συλλογικότητα, την ομαδικότητα, την κοινωνικότητα, την προσωπικότητα, την ισότητα, την ισορροπία, τη συμμετρία, την επικοινωνία, την οργάνωση, την αυτοσυγκέντρωση, την αυτοεκτίμηση, την αυτοπεποίθηση, την κριτική σκέψη και τη θετική ενέργεια.

Ο ρόλος των μαθητών μου είναι αυτός του ερευνητή, του συνεργάτη, του πομπού και του δέκτη, ενώ ο ρόλος μου είναι αυτός του συμβούλου, του καθοδηγητή, του εμψυχωτή και του μέντορα.

Σε όλα αυτά προσθέτω τις αμετακίνητες παιδαγωγικές αρχές μου που είναι η ανιδιοτελής αγάπη, το ήθος, η αμέριστη αφοσίωση και δέσμευση.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s