Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η Μουσική εκπαίδευση είναι ένα πεδίο μελέτης που σχετίζεται με τη διδασκαλία και την εκμάθηση της μουσικής.

Αγγίζει όλους τους μαθησιακούς τους τομείς, συμπεριλαμβανομένου του τομέα ψυχοκινητικής (ανάπτυξη δεξιοτήτων), το γνωστικό τομέα (απόκτηση γνώσης), και, ειδικότερα το συναισθηματικό τομέα (την προθυμία του μαθητή να λάβει, εσωτερίκευση), συμπεριλαμβανομένης της εκτίμησης της μουσικής και της ευαισθησίας.

Η μουσική εκπαίδευση από την προσχολική μέσω μετα-δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι κοινή στα περισσότερα έθνη, επειδή η συμμετοχή με τη μουσική θεωρείται θεμελιώδες συστατικό του ανθρώπινου πολιτισμού και της συμπεριφοράς.

Η Μουσική, όπως η γλώσσα, είναι ένα επίτευγμα που διακρίνει τον άνθρωπο ως είδος.

H Μουσική Εκπαίδευση δεν είναι σημαντική μόνο για τις δεξιότητες και τις γνώσεις. Eίναι μια έκφραση της ψυχής μας και είναι σημαντική για την ψυχική και συναισθηματική υγεία μας.

Αυτές οι αξίες που δεν αγοράζονται και δεν αντικαθίστανται με τίποτα.

H Μουσική ενώνει τη γνώση με το πνεύμα, το μυαλό με την ψυχή, την ελευθερία με την πειθαρχία.

Η ζωή μέσα στη μουσική είναι εξαιρετική, ευχάριστη, συναρπαστική και παθιασμένη. Τι είναι η ζωή χωρίς μουσική;

Dr Sylvana Augustyniak

Το όνομά μου είναι καθ. Κ Λαπατάς και η αποστολή μου είναι η μεταρρύθμιση της μουσικής εκπαίδευσης στη χώρα μου.

Θεωρώ πως κάθε άνθρωπος είναι γεννημένος και προορισμένος για κάτι, έτσι και εμένα η ζωή μου είναι συνυφασμένη με το να διδάσκω μουσική σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες.

Θεωρώ τον εαυτό μου ευλογημένο που ο Θεός μου επέτρεψε να ασκώ το λειτούργημα για το οποίο γεννήθηκα. Η μουσική είναι για όλους και για οποιαδήποτε ηλικία.

Θέλω όλοι να έχουν ίσες ευκαιρίες στη μάθηση, να αποκτήσουν γνώσεις και φιλοδοξίες και να γίνουν ότι καλύτερο μπορούν να γίνουν.

Η δουλειά μου είναι να εμπνεύσω, να εμφυσήσω, να παρακινήσω, και να προκαλέσω τους μαθητές μου, ώστε να ξεπεράσουν τα προσωπικά τους όρια και να αγγίξουν τον καλύτερο εαυτό τους.

Δουλεύω σκληρά σε καθημερινή βάση, προκειμένου να εξασκήσω τις φυσικές νοητικές πνευματικές κοινωνικές και συναισθηματικές τους δεξιοτητες, να διευρύνω τις γνώσεις τους και να τις ενσωματώσω στον τρόπο ζωής τους.

Τους κάνω μέτοχους στην τέχνη, ενεργούς και δραστήριους, με ομαδικό πνεύμα προκειμένου όλες οι μουσικές γνώσεις που θα αποκτήσουν στη συνέχεια να τις μεταδώσουν στους γύρω τους εμπλουτισμένες με τις δικές τους εμπειρίες ζωής.

Η διδασκαλία μου επικεντρώνεται στην προοπτική, τη δυνατότητα, την ενθάρρυνση, τη δημιουργία, τη δεκτικότητα, τη συνεργασία, τη συγκίνηση, την έκφραση, την αισθητική την επικοινωνία.

Προωθώ την κριτική σκέψη την αυτοσυγκεντρωση την αυτοεκτίμηση την αυτοπεποίθηση την κοινωνικοποιηση την ομαδικότητα.

Σε όλα αυτά προσθέτω τις αμετακίνητες παιδαγωγικές αρχές μου που είναι η ανιδιοτελής αγάπη, το ήθος, η αμέριστη αφοσίωση και δέσμευση.

Leave a Reply

