Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΡΙΝ ΤΑ 14

Τα συμπεράσματα ερευνών Καναδών επιστημόνων και της Journal of Neuroscience δείχνουν ότι, η μουσική εκπαίδευση προτού ένα παιδί κλείσει τα 14 του χρόνια μπορεί να οδηγήσει σε ενίσχυση του πνευματικού του δυναμικού αργότερα στη ζωή του έως και κατά 30%.

Οι Καναδοί ερευνητές εντόπισαν ότι οι μεγαλύτερης ηλικίας ενήλικες που είχαν λάβει μουσική εκπαίδευση στα νιάτα τους ήταν κατά 30% πιο γρήγοροι στο να αναγνωρίζουν ήχους ομιλίας απ’ ό,τι οι συνομήλικοι τους που δεν είχαν λάβει μουσική παιδεία.

Οι ερευνητές υποστηρίζουν, ότι αυτό μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις στη ζωή ενός ανθρώπου καθώς μεγαλώνει.

Σύμφωνα με τη μελέτη που διεξήγαγε το ερευνητικό ινστιτούτο Rotman Research Institute (RRI), η έναρξη της εκμάθησης ενός μουσικού οργάνου πριν την ηλικία των 14 ετών και η συνέχιση της μουσικής παιδείας για τουλάχιστον μία δεκαετία, φαίνεται ότι ενισχύει περιοχές-«κλειδιά» στον εγκέφαλο, οι οποίες υποστηρίζουν την αναγνώριση ομιλίας.

«Οι μουσικές δραστηριότητες αποτελούν μια μορφή γνωστικής κατάρτισης του εγκεφάλου και τώρα βλέπουμε ισχυρές αποδείξεις που σχετίζονται με την πλαστικότητα του εγκεφάλου από τη μουσική εκπαίδευση, όχι μόνο σε νεότερους εγκεφάλους, αλλά και σε μεγαλύτερης ηλικίας μυαλά» σχολίασε ο επικεφαλής της έρευνας, μεταδιδακτορικός συνεργάτης στο RRI και τώρα επίκουρος καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Μέμφις, Gavin Bidelman.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s