ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

ΚΟΣΜΑΣ ΛΑΠΑΤΑΣ

Η προεξέχουσα θέση που θα έπρεπε να έχει η μουσική στην προσχολική εκπαίδευση βασίζεται στη σημασία που έχει η μουσική στη μάθηση και την ωρίμανση των παιδιών αυτής της ηλικίας. Η αξία της μουσικής είναι μεγάλη και διαφοροποιείται από τα άλλα αντικείμενα μάθησης. Πολλοί ερευνητές συνδέουν πλέον τη μουσική με άλλες γνωστικές περιοχές της εκπαίδευσης. Τα παιδιά που έχουν συμμετάσχει σε μουσικά προγράμματα – στην Αμερική-  έδειξαν άνοδο στο γενικότερο βαθμό νοημοσύνης τους. Μέσα από αυτή την άνοδο οι ειδικοί συνδύασαν περιόδους αυξημένης προσοχής και απομνημόνευσης που παρουσίασαν τα παιδιά αυτά και της προσοχής που απαιτούνταν στην ακρόαση και στη δημιουργία της μουσικής.

Έρευνες και Θεωρία:

Η μουσική έχει εγγενή αξία και αυτή η ίδια. Η μουσική είναι κρίσιμης σημασίας για την ανθρώπινη ανάπτυξη και την δημιουργική σκέψη.

Η μουσική, επίσης, χρησιμοποιείται για να παρουσιάσει τις ιδέες και να χτίσει έννοιες, να διδάξει ή να πείσει, να διασκεδάσει, να σχεδιάσει…

View original post 1,097 more words

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s