Η ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ ΣΤΟ ΠΙΑΝΟ

Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης (1914)

Η διδακτέα ύλη στο πιάνο

Ν.Δ. 1445/42, Ν.Δ. 2010/42, Ν. 2870/54, Β.Δ. του 1957 – ΦΕΚ 229/11-11-1957

 

ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ – ΦΟΙΤΗΣΗ ΤΡΙΕΤΗΣ

 

Ά ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ

Διδακτέα ύλη: Μέθοδος του Ρόζ ή Beyer και όλες τις μείζονες κλίμακες σε μια οκτάβα με διέσεις.

 

Β’ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ

Διδακτέα ύλη: Oesten, Schmitt, Duvernoy, 100 Czerny. Τουλάχιστον τις 15 πρώτες ασκήσεις του Hanon και όλες τις μείζονες κλίμακες και αρπέζ σε μια οκτάβα με διέσεις και υφέσεις.

 

Γ’ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ

Διδακτέα ύλη: Duvernoy (συνέχεια), Lemoine, Burgmuller, αρχή του Der erste Bach, 100 Czerny και αρχή των 30 Czerny, σονατίνες του Clementi και του Diabelli. Συνέχεια του Hanon και διάβασμα με ρυθμούς για λύσιμο και ταχύτητα του χεριού κατά βούληση του καθηγητή, και όλες τις μείζονες κλίμακες και αρπέζ σε δυο οκτάβες με διέσεις και υφέσεις.

 

ΚΑΤΩΤΕΡΑ – ΦΟΙΤΗΣΗ ΤΡΙΕΤΗΣ

 

Ά ΚΑΤΩΤΕΡΑ

Διδακτέα ύλη: Συνέχεια του Der erste Bach, του 30 Czerny, του Βurgmuller, των σονατίνων του Clementi και του Diabelli

 

Β’ ΚΑΤΩΤΕΡΑ

Διδακτέα ύλη: Συνέχεια του Der erste Bach, συνέχεια του 30 czerny, σπουδές Bertini ή Heller, ή Berens, σπουδές Lecouppey op. 20, σονατίνες του Kuhlau, Clementi, Μozart, Beethoven και Variations του Beethoven απ’ τα ευκολότερα

 

Γ’ ΚΑΤΩΤΕΡΑ

Διδακτέα ύλη: Συνέχεια του Der erste Bach και Δίφωνο του Bach, 30 Czerny – συνέχεια, αρχή του 40 Czerny (μελέτη τουλάχιστον 12 σπουδών), αρχή των σπουδών του Cramer (μελέτη τουλάχιστον 5 σπουδών), σπουδές Lecouppey Op. 20 – συνέχεια, σονατίνες Μozart και Beethoven, εύκολες σονάτες του Haydn και του Mozart.

 

ΜΕΣΗ – ΦΟΙΤΗΣΗ ΤΡΙΕΤΗΣ

 

Ά ΜΕΣΗ

Διδακτέα ύλη: Δίφωνο του Bach (συνέχεια), 40 Czerny – συνέχεια, σπουδές του Cramer – συνέχεια, σονάτες των Haydn και Mozart, Valses του Chopin (τα ευκολοτερα), Μazurkas του Chopin (τις ευκολότερες) και Impromptus του Schubert (τα ευκολότερα).

 

Β’ ΜΕΣΗ

Διδακτέα ύλη: Δίφωνο του Bach – συνέχεια και Μικρά πρελούδια και φούγκες του Bach, 40 Czerny – συνέχεια, σπουδές του Cramer – συνέχεια, σονάτες των Haydn και Mozart, Valses του Chopin , Μazurkas του Chopin, Nocturnes του Chopin (από τα ευκολότερα) και Impromptus του Schubert.

 

Γ’ ΜΕΣΗ

Διδακτέα ύλη: Τρίφωνο του Bach, μελέτη Αγγλικών Σουίτων του Βach, 40 Czerny – συνέχεια, αρχή των 50 Czerny, σονάτες των Haydn, Mozart και Beethoven, Valses του Chopin, Nocturnes του Chopin και οτιδήποτε άλλο κρίνει ο διδάσκων.

 

ΑΝΩΤΕΡΑ – ΦΟΙΤΗΣΗ ΤΡΙΕΤΗΣ  Ή ΤΕΤΡΑΕΤΗΣ

 

Ά ΑΝΩΤΕΡΑ

Διδακτέα ύλη: πρελούδια και φούγκες του Bach (από το καλώς συγκερασμένο κλειδοκύμβαλο), 1 – 2 Partites του Bach και Αγγλικές σουίτες του Bach, 50 Czerny-συνέχεια, σπουδες Chopin, σονάτες Beethoven, Νοcturnes του Chopin, τουλάχιστον 5 έργα επιλογής από τους: Liszt, Schubert, Mendelssohn, Weber, Mozart, Brahms, Grieg, Saint-Saens, Cesar Franck, Rachmaninoff, Debussy, Ravel, Scriabin, Prokofieff, Strawinsky και μελέτη 2 τουλάχιστον έργων από τους εξής Έλληνες συνθέτες: Καλομοίρη, Μητρόπουλο, Μαργαρίτη, Πετρίδη, Πονηρίδη, Ριάδη, Σκαλκώτα, Θεοδωράκη, Χατζιδάκι και ό,τι άλλο κρίνει ο διδάσκων.

 

Β’ ΑΝΩΤΕΡΑ

Διδακτέα ύλη: πρελούδια και φούγκες του Bach – συνέχεια (από το καλώς συγκερασμένο κλειδοκύμβαλο), Partites , Toccates, Σουίτες, Fantasies του Bach, 50 Czerny-συνέχεια, σπουδες Chopin – συνέχεια, σονάτες Beethoven – συνέχεια, κοντσέρτα Mozart, Beethoven και άλλων, Νοcturnes, Mazurkes, Scherzi, Preludes, Impromtus, Ballades του Chopin – συνέχεια, τουλάχιστον 7 έργα επιλογής από τους: Liszt, Schumann, Schubert, Mendelssohn, Weber, Mozart, Brahms, Grieg, Saint-Saens, Cesar Franck, Rachmaninoff, Debussy, Ravel, Scriabin, Prokofieff, Strawinsky και μελέτη 3 τουλάχιστον έργων από τους εξής Έλληνες συνθέτες: Καλομοίρη, Μητρόπουλο, Μαργαρίτη, Πετρίδη, Πονηρίδη, Ριάδη, Σκαλκώτα, Θεοδωράκη, Χατζιδάκι και ό,τι άλλο κρίνει ο διδάσκων.

 

Γ’ ΑΝΩΤΕΡΑ

Διδακτέα ύλη: πρελούδια και φούγκες του Bach – συνέχεια (από το καλώς συγκερασμένο κλειδοκύμβαλο), Partites , Toccates, Σουίτες, Fantasies του Bach, σονάτες Scarlatti, 50 Czerny-συνέχεια, σπουδες Chopin – συνέχεια, σονάτες Beethoven – συνέχεια, κοντσέρτα Mozart, Beethoven και άλλων, Νοcturnes, Mazurkes, Scherzi, Preludes, Impromtus, Ballades του Chopin – συνέχεια, τουλάχιστον 7 έργα επιλογής από τους: Liszt, Schumann, Schubert, Mendelssohn, Weber, Mozart, Brahms, Grieg, Saint-Saens, Cesar Franck, Rachmaninoff, Debussy, Ravel, Scriabin, Prokofieff, Strawinsky και μελέτη 3 τουλάχιστον έργων από τους εξής Έλληνες συνθέτες: Καλομοίρη, Μητρόπουλο, Μαργαρίτη, Πετρίδη, Πονηρίδη, Ριάδη, Σκαλκώτα, Θεοδωράκη, Χατζιδάκι και ό,τι άλλο κρίνει ο διδάσκων.

 

 

 

 

 

 

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s